ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Informacija apie mokėjimų apdorojimą

Atmestų mokėjimų kodai

Dauguma atvejų mokėjimai yra autorizuojami sėkmingai, tačiau kartais mokėjimas negali būti autorizuojamas ir kliento kortelę išdavęs bankas ar mokėjimo sistema atmeta mokėjimą. Tokiu atveju jūs gausite tam tikrą klaidos kodą (angl. error code) dėl nepavykusio mokėjimo. Kartais šie kodai būna gana nekonkretūs ir neišsamūs, todėl reikalauja platesnio paaiškinimo. 

Klaidos kodas (angl. error code) Pavadinimas Paaiškinimas
3000 Do not honour Kortelės turėtojo bankas atmetė mokėjimą nenurodęs priežasties. Klientas turėtų susisiekti su banku ir paprašyti patvirtinti mokėjimą. 
33333 3D Secure authorization failed Klientas neatliko 3D Secure autorizavimo, neįvedė specialaus saugumo kodo, įvedė neteisingą saugumo kodą arba uždarė autorizavimo langą per anksti. 
3000 Not sufficient funds Klientas savo banko sąskaitoje neturėjo pakankamai lėšų, reikalingų sumokėti už užsakymą. 
3000 Transaction not permitted on card

Kliento bankas neleidžia kortelės mokėtojui atsiskaityti už tam tikrą produktą mokėjimo kortele. Klientas turėtų susisiekti su banku dėl išsamesnės informacijos apie atmestą mokėjimą. 

3000 Invalid card number

Klientas įvedė neteisingą kortelės numerį. Jei tas pats klientas kelis kartus nesėkmingai bandė įvesti kortelės numerį, gali būti kad jis nėra tikrasis kortelės savininkas. 

3000 N7 (Visa), decline, CVV2 failure

Atkreipkite ypatingą dėmesį į šią klaidą. Klientas įvedė neteisingą CVV kodą. Jei tas pats klientas atliko kelis nesėkmingus bandymus, gali būti, kad jis nėra tikrasis kortelės savininkas. 

3000  Exceeds amount limit

Mokėjimas viršijo kliento banko sąskaitoje nustatytą mokėjimo limitą. Klientas turėtų susisiekti su banku ir padidinti mokėjimo limitą. 

3000  Invalid transaction card/issuer/acquirer

Pateikti neteisingi kortelės duomenys arba tokia kortelė neegzistuoja. Pateikta kortelė nepriklauso jokiam bankui. 

3000 Expired card

Kliento kortelės galiojimo data pasibaigusi. Klientas turėtų naudoti kitą mokėjimo būdą.

3000 Restricted card

Kortelę išdavęs bankas ar kortelės turėtojas pritaikė kortelei tam tikrus apribojimus. Gali būti, kad kortele negalima atlikti mokėjimų internetu. Klientas turėtų susisiekti su banku dėl detalesnės informacijos. 

9999 Acquirer error

Kortelę aptarnaujantis bankas susidūrė su nenumatyta problema. Klientas turėtų pabandyti atlikti mokėjimą kiek vėliau. 

3000  Pick up card

Kliento kortelę išdavęs bankas atmetė mokėjimą. Kortelė gali būti pamesta ar pavogta. 

3000 Lost card, pick up card

Kliento kortelę išdavęs bankas atmetė mokėjimą, nes buvo pranešta, kad kortelė yra pamesta. 

3000 Hot card, pick up

Šis klaidos kodas reikalauja ypatingo dėmesio. Kliento kortelę išdavęs bankas atmetė mokėjimą, nes buvo pranešta, kad kortelė yra pamesta ar pavogta. Gavus šį klaidos kodą, prekybininkas turėtų patikrinti kitus mokėjimus dėl galimo sukčiavimo.  

3000 Special pickup

Kliento kortelę išdavęs bankas atmetė mokėjimą dėl problemos su mokėjimo kortele. Ji gali būti pavogta arba pamesta. Gavus šį klaidos kodą, prekybininkas turėtų patikrinti tolimesnius mokėjimus dėl galimo sukčiavimo. 

3000 Retain card, no reason specified

Kortelės turėtojo bankas atmetė mokėjimą nenurodęs priežasties. Gavus šį klaidos kodą, prekybininkas turėtų patikrinti tolimesnius mokėjimus dėl galimo sukčiavimo.  

3000 Invalid issuer

Pateikta mokėjimo kortelė nepriklauso nei vienam korteles išduodančiam bankui arba atsirado klaida sujungimo su kortelę išdavusiu banku metu. Klientas turėtų patikrinti pateiktus duomenis ir bandyti dar kart.  

3000 Invalid account

Kliento banko sąskaita neegzistuoja arba pateiktas kortelės numeris nėra susietas su banko sąskaita.  

3000  Invalid life cycle of transaction 

Mokėjimas negalėjo būti įvykdytas.  

3000 Switch not available

Ši klaida nurodo laikiną sujungimo su kliento banku problemą. Klientas turėtų pabandyti dar kartą vėliau. 

3000 Suspected Fraud

Kodas, kuris reikalauja ypatingo dėmesio. Kliento kortelę išdavęs bankas atmetė transakciją, nes buvo pastebėti sukčiavimo veiklos požymiai.

3100

Refer to card issuer

Kliento kortelę išdavęs bankas atmetė mokėjimą. Klientas turėtų susisiekti su savo banku dėl detalesnės informacijos.  

6000 A configured rule is preventing this transaction to be processed

Ši klaida nurodo prekybininko sąskaitos konfigūracijos problemą. Susisiekite ir mes padėsime išspręsti šią problemą. 

 


Dažnai Užduodami Klausimai

Naudingi Šaltiniai

Papildomi šaltiniai, kurie padės jums rasti atsakymus į turimus klausimus.

  • Peržvelkite industrijų sąrašą ir sužinokite, kokie verslo tipai gali naudotis Cardinity paslaugomis.
  • Norint priimti mokėjimus kortelėmis, jums reikės atitikti tam tikrus reikalavimus. Įsitikinkite, ar jūsų tinklapis juos atitinka.
  • Kai kurie verslo tipai negali naudotis Cardinity paslaugomis. Čia rasite draudžiamų veiklų/įmonių sąrašą.
  • Sekite naujienas mūsų tinklaraštyje ir sužinokite daugiau apie Cardinity, el. komerciją, mokėjimus internetu bei daug kitų įdomių temų.

Turite klausimų?

Jei neradote atsakymų į savo turimus klausimus ar norite išsamesnės pagalbos, nedvejodami susisiekite.