ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Informacija apie mokėjimų apdorojimą

Kodėl neįvyksta išmokėjimai?

Išmokėjimai dažniausiai neįvyksta, jei atsiranda problemų su jūsų banko sąskaita. Lėšų išmokėjimas gali nepavykti dėl įvairių priežasčių:

  • Jūsų banko sąskaita buvo uždaryta;
  • Jūsų banko sąskaitos informacija nurodyta neteisingai (pvz. neteisingas sąskaitos numeris);
  • Jūsų banko sąskaita užšaldyta ar turi apribojimų;
  • Jūsų bankas neaptarnauja tam tikros valiutos.


Dažnai Užduodami Klausimai

Naudingi Šaltiniai

Papildomi šaltiniai, kurie padės jums rasti atsakymus į turimus klausimus.

  • Peržvelkite industrijų sąrašą ir sužinokite, kokie verslo tipai gali naudotis Cardinity paslaugomis.
  • Norint priimti mokėjimus kortelėmis, jums reikės atitikti tam tikrus reikalavimus. Įsitikinkite, ar jūsų tinklapis juos atitinka.
  • Kai kurie verslo tipai negali naudotis Cardinity paslaugomis. Čia rasite draudžiamų veiklų/įmonių sąrašą.
  • Sekite naujienas mūsų tinklaraštyje ir sužinokite daugiau apie Cardinity, el. komerciją, mokėjimus internetu bei daug kitų įdomių temų.

Turite klausimų?

Jei neradote atsakymų į savo turimus klausimus ar norite išsamesnės pagalbos, nedvejodami susisiekite.